OMG! Dolphin Slaughter : Japan

Assalamualaikum kepada semua Umat Islam & not-Islam! /hihi

Kali ini aku nak post pasal Jepun , mungkinn ada sebab2 kenapa negara Jepun kena Tsunami. Maybe ade yg tau ade yg xtau kn? /hmm
Menitis air mata aku tgk gambar2 nih. Apa la salah dolphin2 nih? :(
Tgk la ganbar2 kat bwh nih..
xde perasaan ke dorg ni??

Ya Allah. Melimpah2 darah

:'(

kanak2 pun tgk? aduhai.

kesian ikan tuh..


lepas da xgne campak kat laut. Well done bulls**t!

Dolphin = Sushi?

Ya Allah apa la salah binatang2 tu sdgkan xberdosa diperlakukan begitu? dorg yang penuh dengan dosa ni pun xde perasaan kat ikan tu. Alhamdulillah aku xmakan sushi. Ade gak sebabnya aku xmakan sushi. :(


Kalo korg sggup tgk video pasal penyembelihan dolphin ni , tgk la. xbole jgn tgk. aku pun dah pening kpale tgk video nih.
/blur


"Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yg terjadi di langit dan di bumi."
Hope kita dapat lah rasa insaf drpd kejadian Tsunami yg berlaku kt Jepun baru2 ni.
Astghafirullah Al-azim.

P/S : Ramai org ckp MEMANG PATUT PUN KENA TSUNAMI!

Sincerely by :

No comments:

Post a Comment

© Created by Alep Darling - 2011