adek! sedih la aku tgk kau T,T



Huh. 
Entri ni pasal adek inilah,kucing kesayangan ktorg bela dari kecik kepeng cm aku smpai sekarang da gemuk cm garfield.HAHA
Hm.Rasenya dah 2 tahun bela dia. comel je kn? syang kau adek! hee.

skrg adek sakit ade bisul kt belakang telinga dia. Kenapa?
Sebb dia gadoh dgn kucing luar mane tah sbb nak berebutkn awek,so bergaduh la kn?
mcm manusia gak,asam garam kehidupan. 
nasib baik adek menang! gempak seyhh! hehe.


ni haa kucing betina yang adek tergila-gilakn tu. nseb baik comel kalo xtau lah. aku pggil dia SMALL sbb kecikk. HAHA. err,cm anak kucing,xnmpk mature pn.?
agk2 umo kucing ni bape? aku pn xdpt agak.
haish budak2 zaman skrg,muda2 da pndai bercinta -,-"



bawah ni keadaan adek seminggu yang lepas, aku blek umah tgk mcm ni.. sedih ttbe je sakit ceni. risau gile. pk dia akn mati pn ade gak. BODO TOL aku nih. huh~
tgk,bisul kucing lg dhsyat dr manusia pnye kn?
tidakkk! x(




 4 pics kt ats ni mnunjukkan effect lepas dia dah makan ubat so bisul dia pecah keluar nanah. kat tisu tu la sampel nanah dia. eeww! byk kot kelua,bygkanlah bpe byk nanah kelua dgn bisul sebesar tombol pintu tu? ble dah pecah boleh lak dia lari 1 rumah. garu2 nanah tu.naik ats kt katil aku. bygkanlah meleleh2 nanah kt ats katil dgn lantai umah. aku gak yg kne bersihkn! SHIT. nasib baik aku syg kau adek. bengang2 . GRR.

hah.ni pulak pic nanah adek dah makin sembuh. aku balik dr seremban(12/10/20110)  tgk bisul tu dah jadi mcm nih. mak aih, nak termuntah aku tgk! nmpak daging dalam. aduhai. sedih aku. sobs. 
tp muka dia rileks je,boleh lagi main lari2 dgn awek dia. TABAH betul kau ni adek

P/S : Ya ALLAH, Moga adek cepat sembuh lah. Amin.

Sincerely by :

2 comments:

© Created by Alep Darling - 2011