Kemalangan di Lebuh raya Ocean point - Rahang, Seremban.

27/010/2010 ( Khamis)

Dalam jam 12.45pm lepas dah siap makan minum dgn ikmal aku terus keluar rumah. ikmal xpegi kelas dia ponteng(kantoi). hehe. aku terus pergi bus stop,tggu la bas dalam 10 minit. aku xsure la bas tmn aku ade ke x time tu. so tggu je la kejap dlm 10 minit tu xde aku terus g kedai bawah tnye makcik kedai tu.

dialog:
Aku : Makcik, bas ade x td? 
Makcik : Dah turun dah pukul 12 td.
Aku : Oh yeke,lepas nih ade kn?
Makcik : Pukul 1 xdelah pukul 2 ade lah.
Aku : oh yeke,lmbt lg la. sy dah lmbt pegi kelas nih. Kelas pukul 1. xpelah sy g bus stop kt ocean point je la. Terima kasih makcik. :) 
So,bas xde aku menapak lah dalam 1km cmtu lah g naik bas kt sane.
Otw menapak ke sana ttbe nmpak lah permandagan kereta byk kt tepi bahu jalan raya.

kereta yang kemalangan (bulatan hitam)

ni lah kereta mangsa

Bila aku dtg kt tmpat tu aku lintas jalan gi dekat2 tgk2 keadaan kereta pajero dah mcm ni. Ya Allah. teruk gile kemek pajero aku tgk nih. cbe bygkn kita kt tmpat dorg? so freaky you know.

Baju merah dgn baju pink nih la mangsa kejadian. Sian dorg.

Mamat ni aku tgk kepala dia berdarah byk.adeh takut aku tgk.!
 
Keadaan pajero dr belakang

brg2 yg berterabur dr pajero

brg2 lain yg tercampak keluar dr pajero

alhamdulillah ada bantuan dtg dgn segera.

serpihan2 pajero

serpihan2 pajero.

 

Ada saksi mengatakan bahawa pemandu yang pandu pajero dgn laju then  langgar papan kt tepi tiang jambatan ni kemudian terus terbabas kt tepi bahu jalan. Kreta pajero tu hilang kawalan terus terbabas.

Apa-apa pun,alhamdulilah dorg selmat dan masih bernyawa :)

P/S : Pandulah dgn perlahan,igtlah org tersyang.

Sincerely by :

No comments:

Post a Comment

© Created by Alep Darling - 2011