adek! sedih la aku tgk kau T,T (Part 2)




KESIAN
kudis dtg balik! aduh~
hah, tgk pic ats ni kan? rase cm geli+nak muntah x? nilah kudis kt telinga adek (kucing) aku ni. aku pun xtau cane boe dtg balik 2 mnggu lepas okay jek. aduhai sian aku tgk kucing aku nih. rase sedih je tgk dia even muka dahappy bersama sidekick dia si Kenit tuh.
aku kesian tgk kau adek! aku syg kau! tp ko sakit secara ttbe2. aku takut la pape jadi kat kau. semoga kau cepat sembuh syg. Amin.

sihat!
haa, yang ni 2mnggu lepas. okay je telinga dia lpas dah sembuh dari kudis tu  sbb da bg dia makan ubat. hm, tu lah kau! selau sgt keluar rumah. lupa daatan pnye binatang peliharaan! grr.

SIDEKICK

kau ni pun satu! jaga adek tu elok2 jgan tau main2 je kt umah aku,bau tumpang dah mcm2. nasib baik kau comel. geram tgk kau! grrr.

P/S : Ya Allah, mntak2 la adek cepat sembuh. Amin. hm.

Sincerely by :

No comments:

Post a Comment

© Created by Alep Darling - 2011