HAPPY BIRTHDAY MY OLD FRIENDS !





Anak Uncle Mohd Shah
comel kan? (bangga kau kan tirah?)

haa ni lah mmbe sekolah aku mase form 4 & form 5. Form 3 ade ke eh? Aku lupe . adoii (maaf,maaf). hee . kali ni aku nak post pasal harijadi dia, dilahirkan pada 7 Ogos 1991.

BIRTHDAY e-CARD FROM MR.DARLING

Press ►

Selamat Hari Lahir, 
Selamat Hari Lahir,
Selamat Hari Lahir kawanku!
Semoga Allah SWT rahmati segala kehidupan kau.
Aku doakan kau berterusan deng
an Angah (Firdaus Jaafar), kau memang sepadan dgn dia.
Aku rase jeles tgk kebahagiaan korg . hehe.
Jgn putus doakan al-Fatihah kpd arwah ibu kau okay? Moga dia tergolong dikalangan org2 yg beriman.
Good luck in your life. Whatever it is we always be a good friends . okay?
Anyway, nanti dah nak kawen jgn lupe jemput aku aw?(oh nasik minyak sungguh enak~)
I miss you so much fren, rindu zaman muda-mudi kita dulu,dah tua skrg. (dah 20thn, tua la tu-.-") !
take care my fren. have a nice day. ^^b


Thanks for visit! /bye

Sincerely by :

2 comments:

  1. sweet sgt2. hehe. tenkiu alip ! alahai, tenak lah jelez2. insyallah ko bahagia juga kan sekarang ? hehe.. anyway tC juga ye. syg ko sampai mati. aku hargai kwn macam ko ❤ . ye tak kan lupa pun jmput ko. haha :P *apa pun lmbat lg tu :)

    ReplyDelete
  2. your welcome friends! Thanks dokan utk aku gak aww. aku pn syg kau gak tirah :)

    ReplyDelete

© Created by Alep Darling - 2011